حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 16 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
وصیت نامه شهید سردار حسن منصوری
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
شناسه : 139
بازدید 1068
21
به حزب الله توصيه مى كنم با منافقين و احتكار كنندگان مبارزه كنيد كه اينها دشمنان اسلامند و شما اى دانش آموزان كه اميد آينده اين انقلاب هستيد و نسل ما نياز به چنين جوانانى دارد در مدارس مواظب خطوط انحرافى باشيد درس بخوانيد تا محرومان را از محروميت نجات دهيد.
ارسال توسط :
پ
پ

افلاکیان خاکی ؛وصیت نامه سردار شهید حسن منصوری

تاريخ‌تولد :  1339/01/02

تاريخ شهادت : 1363/05/11

« بسم رب الشهداء و الصالحين »  « الذين آمنوا يقاتلون فى سبيل‌الله و الذين كفروا يقاتلون فى سبيل الطاغوت »
با درود بر خاتم پيامبران حضرت محمدبن عبدالله (ص) اين اسطوره مقاومت و شجاعت و درود بر جانشين به حق او على (ع) كه در ميدانهاى نبرد چون شير مى غريد و به دشمن زبون مى‌تاخت ودر هنگام عبادت آنچنان قلبش را با خدا نزديك مى كرد كه از خود بيخود مى‌شد و در آن هنگام تير از پاى مباركش بيرون مى‌كشيدند

و با درود بر حسين (ع) اين معلم اخلاق و شهادت كه در ميدان مبارزه هم دست از موعظه برنداشت و يزيديان را به اسلام دعوت كرد و در ميدان مبارزه چنان رزم كرد كه دشمنان را تا نزديكى كوفه تار و مار كرد.

درود بر حضرت مهدى (عج) اين ذخيره الهى و درود بر نائب بر حقش حضرت آيت الله العظمى امام خمينى رهبر مستضعفين جهان و درود به خانواده شهدا و درود بر رزمندگان جان بر كف .

خدايا تو شاهدى كه جز براى رضاى تو به جبهه نيامدم خدايا تو خود شاهدى كه تا جان در بدن دارم دست از يارى امام كه يارى اسلام عزيز است برندارم به جبهه ميروم تا به منافقين ثابت كنم كه صحبتهاى امام عزيزمان را با رفتن به جبهه عملا تائيد مى كنم نه با ايستادن در شهرها و با حرف زدن.

به مردم توصيه مى كنم كه اگر اسلام و حكومت جمهورى اسلامى مى خواهيد به جبهه ها بيائيد امروز ايران تنهاست و با شرق و غرب جنگ مى كند تا اسلام حقيقى را به پشتوانه مردم شهيد پرور مظلوم ايران در سراسر جهان پياده كنيد.

به حزب الله توصيه مى كنم با منافقين و احتكار كنندگان مبارزه كنيد كه اينها دشمنان اسلامند و شما اى دانش آموزان كه اميد آينده اين انقلاب هستيد و نسل ما نياز به چنين جوانانى دارد در مدارس مواظب خطوط انحرافى باشيد درس بخوانيد تا محرومان را از محروميت نجات دهيد.

شما اى مادر عزيز كه از شيره جانت به من دادى تا بزرگ شدم چه زحمتهائى كه به پايم كشيدى خدا به تو اجر دهد اميدوارم خداوند تو را با حضرت زهرا همنشين كند.

شما اى برادرانم گرچه داغ برادر سخت است اما موقعى كه در راه خدا باشد سهل است نگذاريد اسلحه‌ام زمين بماند. اما تو اى خواهرم تو پيامبرى خونم را به عهده بگير خداوند تو را به حضرت زينب ببخشد

آقاى حاج رسول پناهنده يا كسى كه او انتخاب كند به جنازه‌ام نماز بخواند در اين رابطه بردارم حسين و برادران حزب الله هر چه مصلحت دانستند عمل كنند. اميدوارم برادرانى كه از من ناراحتى دارند مرا ببخشند.
خدايا ، خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار 

« والسلام » 28/7/62 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.