حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 16 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 0×
اسامی شهدای حمله تروریستی راسک
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
شناسه : 505
بازدید 171
4
اسامی شهدای حمله تروریستی راسک بامداد امروز در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان تعدادی از ماموران انتظامی به شهادت رسیده و تعداد دیگری مجروح شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم اعلام شده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
پ
پ

به گزارش افلاکیان خاکی به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، بامداد امروز در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان تعدادی از ماموران انتظامی به شهادت رسیده و تعداد دیگری مجروح شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم اعلام شده است.

اسامی شهدا و مجروحین این حمله تروریستی تا این لحظه به شرح ذیل است.

اسامی شهدا: مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شهریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محمد فیروز نیا، حمید رضایی امین.

اسامی مجروحان:اسماعیل دهکردی، محمدعلی حسنی، محمدرضا جعفری، محمد صیادی، محسن پریشان، حامد خمر، اسکندر عباسی و محمد فتوحی.

گفتنی است در این درگیری دو نفر از اعضای تیم تروریستی نیز به هلاکت رسیدند که گروهک در ادامه با برجای گذاشتن جنازه و فرد مجروح خود از محل متواری شدند.

برپایه آخرین اخبار در حال حاضر جانشین فرمانده کل انتظامی کشور برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و همچنین پرواز بالگردها و پهپادها برای بررسی موقعیت مهاجمان در مرز مشترک ایران و پاکستان برقرار است.

امروز جمعه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌های گروهک جیش الظلم به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته خبرداد.

سخنگوی پلیس گفت: در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و یک نفر نیز دستگیر گردیده است، متاسفانه تعداد ۱۱ نفر از پرسنل جان برکف فراجا در طی دفاع جانانه به فیض شهادت رسیدند.

منتظرالمهدی افزود: هم اکنون فرمانده انتظامی استان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است و با دستور رئیس پلیس کشور نیز هیاتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور جهت بررسی و پیگیری موضوع به محل اعزام شدند. بی شک این حمله کور و ددمنشانه و تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند و انتقام سخت در انتظار جنایتکاران خواهدبود.

/انتهای پیام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.